Norra berget.

Var uppe på Norra Berget igår för att ta "skuggbilder" till Fototrissen.
Tyvärr hittade jag inte så bra uppslag där.
Några bilder blev det iallafall.
Dessutom hittade jag min favoritglass "Drakenglass" i affären, helt underbar kulglass här från stan.
Åtminstonde från början nu görs den visst i Dalarna.

En av många gamla saker som finns där uppe.


Vill man inte titta på gamla saker kan man göra som dessa två tjejer, ta med sig något gott att äta och se på ......


utsikten över Sundsvall.



Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: kul att du kika in och verkar gilla bloggen:)

Du tar fina foton och jhoppas du får jobba lite mer med det vid sidan om:)

2011-09-12 @ 10:26:27
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Ninni/fotografia

Du fick till fina foton ändå fast det inte blev som du tänkt det :)Inte för att jag känner igen något men en gång för länge sedan gick jag ett år i en konstskola i Sundsvall. Riktigt roligt fast väldigt kallt vill jag minnas.

Stret...jag är ju från södra Hälsingland och kan inte alls påminna mig om vad det är...;)

Må så gott!

2011-09-12 @ 13:36:09
URL: http://piona.blogspot.com
Postat av: Anonym

sv: Jag är också en som handlar väldigt mycket begagnat! Dessa är köpta på blocket. Det är två pentax objektiv och resten till Nikon. :D

2011-09-12 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0