Filmtajm.

Nu var det länge sen det blev filmhyrning.
Lisbeth hade valt ut tre stycken, två svenska filmer och Svensexan 2 som hon blivit rekommenderad.
Tre nyheter för 120 kronor, nu var Svensexan en 30 kronors film så då tog jag en fransk film som tredje nyhet.

Hade en period jag såg mycket film, mestadels fransk, spansk,engelsk och tysk film,
Är tyvärr allergisk mot Hollywoodfilmer (de flesta, inte alla).

Nu börjar det bli dax att se några i repris.
Det får bli framöver, när semestern börjar och det blir några regniga och grå kvällar.

Får se vilken film det blir ikväll.

Har nyss avnjutit en god och stark kycklingrätt som Kristoffer lagat, som tur var hade jag köpt en ny öl och den passade perfekt till det starka. En Saku Kuld 1572-01.
Risken finns att det blir en till öl till filmen och Pringles.

Kommentarer
Postat av: Emma

Var filmen(erna) bra?

2011-05-27 @ 21:55:44
URL: http://www.emma81.bloggplatsen.se
Postat av: Lisbeth

Tack för att jag fick välja

2011-05-27 @ 22:24:07
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0