Tillbaka.

Åter i stan efter nästan en vecka på landet.
Det är med blandade känslor att åka tillbaka, det lugn som finns i skogen runt oss i stugan känns speciell.

Vacker natur inpå knutarna.



Inga tider att passa, varmt och skönt har det varit har kunna bada varje dag, drygt 20 grader i sjön.
Här är hällan där vi badar, tidigt i morse strax efter klockan sex.



Nu var det meningen att jag skulle sitta och göra i ordning bilder från veckan i kväll.
Men jag blev sittande framför TV´n och tittade på ett program om Queen i ett par timmar.
Tittar nästan aldrig numera på TV sen jag började blogga, men ibland går det bra program, det här var ett av dom.
Intervjuer med bandmedlemmar och folk runt bandet, konsertupptagningar och studioinspelningar.
Det mesta rör sig runt Freddie Mercury.
Du som gillar Queen, se DEN.

Här kommer den sista låten som de gjorde tillsammans i studion.



Jag skickar några nytagna prästkragar, som var min mamma´s favoritblommor.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Längtar upp till stugan när jag ser den. Känns bra att vi ska åka idag

Kram

2011-07-11 @ 03:56:27
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0