Rötter

Bergsjö kyrka



Satt idag och försökte göra ett släktträd. Hittade en internetsida från en släkting på min mammas sida, försökte följa alla förgreningar, men det var inte helt lätt.
Det är ett tag nu sen jag flyttade från Bergsjö. 1976 flyttade jag till Iggesund och därefter till Sundsvall 1980.
Efter dom åren har jag inte träffat så många av min gamla släkt, det har kunnat blivit som hastigast på nån begravning.
Håller på att fota av gamla kort men det är svårt känna igen alla, de flesta är äldre släktingar.
Hoppas att jag kan få hjälp av några släktingar jag hittat på Facebook att identifiera personerna på bilderna.
Om man är intresserad av gamla hälsingebilder är www.sockenbilder.se en bra sida.
Har man ingen historia har man ingen framtid sägs det, det kanske ligger något i det.

Här kan det bli svårt att känna igen någon, troligen taget 1964.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0