Lördagsnöje

Idag har tiden mest gått till fotografering.
Varje söndag är det nytt tema på FOTOTRISS.

Denna gång ska det vara stilleben.

Nu är det fjärde veckan jag är med på den.
För att förnya mig och komma på nya ideer ska jag försöka ta nya bilder varje vecka.
Vi får veta temat på lördag så det gäller att tänka, fota och redigera under helgen.
Sen har jag Lisbeth som brukar ha bra förslag på motiv.

Förhoppningsvis har vi egen dator imorgon, skulle få låna Emma och Peters gamla stationära.

Skulle behövt den gamla med alla foton och bloggadresser som vi lagt in.

Här kommer ett litet smakprov på ett av dagens alster.



TREVLIG HELG, GAPA SVÄLJ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0