Farsdag.

I dessa farsdagstider, undra hur många slipsar som ges bort denna dag.
Själv brukar jag ha svårt vilken av mina jag ska välja att ha på mig, om jag ska ta den gröna eller den röda med Snobben på.
Tror inte att det blir nån ny, varken på farsdag eller till jul.
Nä nån slipsbärare har jag aldrig varit.

Om du vill vara säker på att det ska bli rätt, köp både hängslen och livrem.

Ett tips CARLINGS, en affär med fina kläder.
Mest för yngre men det jag såg när jag följde med min son dit gillade även jag.







Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tack för tipset Lutar åt att du får dom röda hängslena

Dags nu att börja använda dom när du kommit upp i åren. Du får låtsas om att du inte vet vad det är annars blir det inget skoj

Kram

2011-11-12 @ 03:54:12
URL: http://tankelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0