Andra chansen

Jag missade melodifestivalen ikväll. Kom hem strax efter halv tio när sändningen var slut.

( Timrå tog sista chansen i matchen mot DIF ).

Fick gå in på text-TV för att uppdatera mig om resultatet. Varga och Moniker vidare.
Fast egentligen känner jag ingen saknad över att ha missat programet. Hade tom kunnat vara där och se det live men så blev det inte.


Det blev i stället middag på Stekhuset.

 

Lisbeth´s syster Katrin fyllde 50 år.

 

 

Ingen GI-måltid ikväll, nej en kaloririk Cour De Filet Provencale blev det. UTSÖKT!!

 

 

och lite drickbart

 

 

till efterrätt Stekhuset´s underbara flarn med glass,grädde och chokladsås

 

 

Efter det drack jag kaffe sen minns jag inget mer.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Missade också Melodifestivalen trots att vi var hemma i soffan, men instämmer att det inte gör så mycket!

Ni verkar ätit gott & haft trevligt med tanke på de fina bilderna :)

/Polly

2011-03-06 @ 10:58:35
URL: http://www.dablogg.se/polly
Postat av: Patricia

ja jag ska förklara för dig någon dag hur läget ligger till :) tack för kommentaren. en öl skulle nog fungera för honom också ;P heheh! Ha en trevlig söndag!

2011-03-06 @ 10:59:21
URL: http://ptk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0